Доброго вечора!
Приїхав мій Infineon, перечитавши інструкцію, спробував прошити.
Буду вдячний, якщо хтось фаховим оком перегляне чи допустимі параметри я виставив, бо ще не маю досвіду в тій справі.
Ось так виглядають мої опції:
Акумулятор
літій-полімерний 48V14AHМотор колесо
500-ватний редукторник (по-ходу клон XOFO, наразі непогано бігає, але планую замінити на МАС 8Т)
До Infineon їздив на
стандартному контроллері від "Вольти" 48v 1000w Після установки Infineon ручка газу нарешті почала плавно передавати зусилля на мотор, їздити справді комфортніше. У режимі 100% максимальна швидкість зросла з 36-38 до 42-45 (в порівнянні з вольтівським контроллером, ну і це я ще не на повністю зарядженому акумуляторі тестував Infineon). В режимі 120% відчувається невеликий приріст потужності, десь до 51-52 км\год з докруткою можна розігнатися.
За 2-3 км. "на максимумі" ні мотор ні контроллер суттєво не нагрілися. Тривалий час під навантаженням не ще не ризивував тестувати.
Ну і ще одне питання, чи можна з такою прошивкою і такими комплектуючими контроллер тримати разом з акумулятором в боксі, чи він мусить бути під "обдувом"?
Буду щиро вдячний за коментарі.