Страница 3 из 5

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 23 июл 2014, 21:01
eVel
Смазывать там в моторе нечего. Если есть возможность - давайте видео, посмотрим, послушаем.

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 24 июл 2014, 16:34
Adeptus
http://youtu.be/p4wTM5UEvs4
Ось відео, спочатку трохи чути вібрацію всього вела на низьких оборотах, з 1:00 пробую зловити гул, і непогано вдається зловити його на 1:30 і далі. І схожий гул з'явився при переході з 100% до 120% десь в проміжку, чути з 2:20. Можливо це й нічого не означає :) Поки нема під рукою ватметр заміряти споживання на всьому проміжку оборотів і під навантаженням.

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 25 июл 2014, 13:11
eVel
Раньше не обращал внимание. Действительно, попробовал покататься, прислушаться - есть определенные обороты, на которых появляется гул. Причем попробовал на трёх разных контроллерах (инфинеон, базовый и еще валялся какой-то неизвестного происхождения).

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 25 июл 2014, 15:27
Adeptus
Значить причина в моторі? Пилюка/пісок в підшипниках? Стружка?

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 25 июл 2014, 15:54
eVel
Я на новом моторе пробовал, там не может быть стружки или грязи, пыли. Этот звук не механического происхождения, а от электромагнитной части.

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 02 авг 2014, 19:26
Adeptus
З'явилось нове питання по мотору. Почав використовувати м'якішу рекуперацію (Moderate, 55V в XPD) і з'явився стук в мотор-колесі при рушанні та при гальмуванні. З самого початку в мене відкрутились гайки, і колесо рухалось в допауті, навіть з двома підсилювачами, але зараз підсилювачі не рухаються, так саме як і вісь мотора, але стук є. Що це може бути?

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 03 авг 2014, 00:12
eVel
Проверьте не открутились ли болты на крышках мотора

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 03 авг 2014, 17:44
Adeptus
Болти не були відкручені, стук всеодно є.

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 09 авг 2014, 10:25
Markl
Гул у моєму новому (теж 1 кВ при 48В) моторі приблизно одинаковий. Та гріється замітно більше від попереднього згорівшого мотора. Він дійсно 1кВ? Сумніви беруть, та розбирати не хочеться. Макс. швидкість по рівному асфальту приблизно така ж. Якість обмотки в статорі (попереднього) мотору засмутила: ізоляційний лак розтікся по кришкам і десь сталося коротке замикання. Треба ставити датчик для термоконтролю? На якій макс. температурі вимикати мотор?

Re: Мотор-колесо 48В1000Вт

СообщениеДобавлено: 09 авг 2014, 11:16
eVel
Внутрянка та же, легко убедиться, разобрав мотор:

кстати, по поводу подшипников 6004:
Шариковый однорядный подшипник 6004 , 6-104 (6-60104, 6-80104, 6-180104) нашел широкое применение в отечественной автотехнике. Им оснащается шестерня рулевого управления автомобилей ВАЗ (2110-2112), двигатель различных моделей грузовиков ГАЗ, МАЗ, также устанавливаются в гидронасосы тракторов и во множество других узлов и механизмов.