Привіт.
Здається розібрався з акумулятором і контролером
Я таки раніше катався на підвищених амперах, напевне, вчора перепрошив контролер на 10А батарейного і 30А фазного струмів, але під час прошивки вказав профіль В312 cellman, що швидше за все і є коректним профілем для мого контролера. Ватмер показав чесні 10А під час навантаження, і запрацював реген
Після того як проїхав 41 кілометр, акумулятор був ледь теплим, середня швидкість 24 (багато горбів), максималка 40-42, впевнена круїзна по рівній трасі - 35-38.
Цікава штука, раніше при хибному профілі, який давав близько 15-20А батарейного при вказаних 10А, я проїжджав близько 34 кілометрів не жаліючи газу, трохи помогаючи педалями, стільки ж я проїхав при 10А чесних батарейного і 15А фазного. Єдина різниця - в першому випадку акумулятор гарячий, в другому - ледь теплий, і динаміка розгону краща при 15-20А.