питання по укомплектуванню електровелогібрида

Здесь Вы можете находить и делиться советами по ремонту и обслуживанию электровелосипедов

питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение mijki » 30 ноя 2014, 12:43

Вітаю коллеги .

Будую веломобіль , є багато запитань ... навіть не знаю з чого почати ...



Хочу моторколесо на 2500 або 3000 ватт , друге , одне вже стоїть кіловатне , але виявилося замало поверу ...

Перед в мене буде електроведучий а зад на педальній тязі .
Спереду вилки як у велосипедів але потужні , зварив з товстого металу так що теоретично можна було б і 2 по 4000 ватт покласти витримало б ...
Я поклав 1 кіловатне спереду на правий бік тепер думаю як запарралелити контроллери , той контроллер що в мене є то інфініон на 38-72 вт. Аккумулятори в мене 4 штуки по 12 вт. то для одного колеса було б нормально але тепер як поставлю ще й друге то напевно треба буде ще 2 аккумулятора докупити ( свинцеві 12тки ) щоб в системі було 72 вт. якк вважаєте варто ? По логіці повинна збільшитись потужність та пробіг ... :?
Вложения
Последний раз редактировалось mijki 30 ноя 2014, 13:37, всего редактировалось 2 раз(а).
mijki
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 30 ноя 2014, 12:34
Reputation points: 0
Add reputation pointSubtract reputation point

Re: питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение mijki » 30 ноя 2014, 12:51

Запаралелення то менша проблема , десь в інтернеті бачив схему як воно робиться . Турбує таке питання - після того як кіловатне колесо досягне своєї максимальної швидкості то я зможу далі тою самою ручкою газу розганятися другим мотором ? Скажімо 3000 ватним ? Можливо так це діло попідєднювати чи те кіловатне почне приторможувати після 50 чи 60 кмг. ?

-перший контроллер в мене вже налаштований на максималку .

Є у вас електромотори на 2500 ватт ? Я чому саме за 2500 ватт питаю , то було б просто оптимально , бо в Україні велосипеди з електромоторами до 4000 ватт не потрібно реєструвати , а так як мій велосипед буде більш схожим на авто то у працівників ДАЙ буде дуже багато запитань до мене , не хочеться залишати їм приводу для зачіпок . Отже або 3000 ват куплю або 2500 ну або 2000 теж підійде . Ну і контроллер ще один на 38-72 такий самий візьму .

Можете зорієнтувати по цінам та по наявності ?

Чому хочу ще мінімум 2.5 кв. докупити , бо хочетсья по трассі йти хоча б 70 кмг. разом з потоком ...

зі колеса в мене передні 20 дюймовки а заднє на педальтязі 28 - коли моторами розжену до 70 то педалями зможу тримати швидкість ( теоретично ) по прямій або на легкому спаді ...

Аеродинаміка , дякуючи їй аккумуляторів повинно хватати на довше отже взяв дешеві , тим більше компактність аккумуляторів в веломобілях не важлива , можу зняти заднє сидіння і покласти запасний комплект як треба буде далеко їхати ...
Вложения
mijki
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 30 ноя 2014, 12:34
Reputation points: 0
Add reputation pointSubtract reputation point

Re: питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение eVel » 01 дек 2014, 04:57

Здравствуйте,
веломобиль крутой, зачёт!
если у вас планируется два мотора на одну ось - то они однозначно должны быть одинаковыми.
Не важно какой мотор по номинальной мощности - 1000Вт или 4000Вт, максимальные обороты зависят от способа намотки катушек в моторе.
Есть высокоскоростные моторы, есть тяговые. Теоретически если поставить два разных мотора на одну ось - то такое транспортное средство будет, как минимум, не безопасно. ГАИшники не различат сколько у вас ватт двигатель - 1000Вт или 4000Вт, для них это тёмный лес. И мощность мотора - это номинал, а фактическая мощность зависит от ваших аккумуляторов и абсолютно нет смысла покупать мотор большой мощности под свинцовые аккумуляторы.
Аватар пользователя
eVel
Администратор
 
Сообщений: 1362
Зарегистрирован: 28 сен 2012, 12:22
Откуда: Киев
Reputation points: 715
Add reputation pointSubtract reputation point

Re: питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение mijki » 01 дек 2014, 10:33

evel дякую .

Перепрошую коли ви кажете що 2 різних мотора на одну ось це погано я не зовсім розумію , ось фото як в мене виглядає тепер ... Чому питаю , межа кіловатного десь 50 кмг так ? але на швидкості по рівній трассі коли тяга в однокіловатника закінчиться а трьохкіловатник далі тягнутиме ( лівий ) то ЩО САМЕ буде небезпечного ? Маєте на увазі що може закинути зимою на слизькій дорозі ? Якщо так то це марні турботи , зимою на такому ТЗ. я б більше 50ти кмг. все одно б не їхав ...

Тоді напишіть ще чи є у вас зараз в наявності такі кіловатні мотори в яких кабель виходить збоку віськи а не з самої оськи ,( ціна з контроллером ) бо у Львові де я раніще брав зараз таких на разі немає , залишились хіба ті дешевші зі слабенькою віссю ...

Можливо ви й маєте рацію , мотори кіловатники обидва покласти , головне щоб мене до 50 кмг розігнали , а далі вже можна й ніженьками ( треба жир спалювати на животі :mrgreen: ) дивіться що цей веломобіліст на веломобілі витворяє виключно з педальною тягою ( максимально 550 ватт людського поверу ) , без жодних елетромоторів - ;) :roll: http://youtu.be/4IHIdGVGKdI
Вложения
mijki
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 30 ноя 2014, 12:34
Reputation points: 0
Add reputation pointSubtract reputation point

Re: питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение mijki » 03 дек 2014, 15:14

Нормально буде коли дати на кожне колесо ( 1 кіловатне ) по 5 свинцевокислотних гелевих аккумуляторів тобто по 60 вольт на кожне ? В мене тут трохи гори круті є ( Трускавець ) а суммарна вага буде , якщо з пассажиром, десь 250 кг . ?

Відстань пробігу велика мені не потрібна , головне аби 10 - 15 км. на одному заряді проїхати , це реально з двома кіловатниками моторами і з такими аккумуляторами ? ( 10 штук , по 5 на колесо ) ?

До речі , веломобіль планується з аерографією , тематику ще не вибрав , виконуватиму самостійно ( художник дизайнер ) , але спочатку потрібно закінчити переобладняння гаражу в покрасочну камеру ( займаюсь якраз цим ділом ) ... хочеться якісно полакувати свій велик . ;)

ps - ті вилки що на фото вже викинув , зварив міцніщі , надійніщі .

ps ps В планах є виготовлення ще одного веломобіля , вже одномісного , полегшеного з найпотужніщим моторколесом ( 4 кіловатним ззаду в ободі 28 ) Той робитиму такої форми кабіну як в планерів - тобто аеродинаміка бажана близька до ідеалу , має бути швидкісна машина , аккумулятор літієвий на 48 вольт братиму ).
mijki
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 30 ноя 2014, 12:34
Reputation points: 0
Add reputation pointSubtract reputation point

Re: питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение mijki » 05 дек 2014, 04:27

Звичайно найпростіщим ( на кишеню ) було б кинути те моторколесо двадцятидюймове ,те що маю, на зад , було б терпимо . Але недоліки при такому варіанті будуть теж не маленькі ... Як вже писав , гори в нас досить круті , а зимою в ожеледицю аппарап вагою в 200 - 250 кілограмів догори потягнути однокіловатнику буде поперше важко на потужність а по друге важко бо одна колія привідною буде , а скати тоненькі , площа тертя мізерна - а отже гемор з закиданням та пробуксовуванням гарантовано ...

Тому ондозначно докуплятиму ще один мотор щоб обидва передні колеса були ведучими , ще й заднє на педалях , повнопривідний варіант получається , всюдихід кур*а ! :mrgreen:

Evel , думаю ви таки праві , не варто на одну вісь два колеса різної потужності класти ... ризикована то справа ... Якщо замало виявиться 2 кіловата то прийдеться класти ще й третє моторколесо на зад , 2кіловатне . Але поки що буду пробувати так - перед електроведучий зад - педальний ...
Напишіть чи є однокіловатне колесо зараз в наявності , та вишліть в приват або на почту дані куди гроші перераховувати . Дякую
pfeffer@online.ua

ps , ще таке питання , аккумулятори свинцевогелеві 12ватні можна їх побільше покласти щоб ампераж піднявся а вольтаж в межах 48 - 60 тримався , може якийсь перетворювач чи що існує для того ? ( в мене в веломобілі місця достатньо , можу і більше як 10 вмістити )
mijki
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 30 ноя 2014, 12:34
Reputation points: 0
Add reputation pointSubtract reputation point

Re: питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение mijki » 11 дек 2014, 11:18

Саморобщики електромобілів зауважили про деякі недоліки моторколеса, проти звичйних ассинхронних електромоторів з ремінною чи зірочковою передачею .

1. вага електромотору , шайба вагою в 12 кег ( 4кіловатник наприклад ) і наші ями на дорогах не дуже пасують , а так як в мене 3 колї то мені їх всіх обїзджати буде важкувато ( одноколійному велосипедисту тут значно легше ) .

2. Герметичність . Зрозуміло що нормальний виробник ставить і сальники і прокладки , але якщо їздити по сніговій каші , то рано чи пізно брудна вода знайде собі прохід в моторколесо котре завжди відкрите .

Тому задумався над встановленням моторколеса в салоні . Воно буде в сухому місці та підаммортизоване всередині . Практично його наприклад встановити зверху, збоку заднього колеса і кинути ОКРЕМИЙ ланцюг з зірочки на велосипедну кассету , але які тут нюанси можуть вилізти ? Що треба зробити щоб система виявилась практичною та робочою ? Може варто взяти мотоциклетну зірочку та ланцюг ? Бо 4 кіловати швидко позїдали б як і велосипедні зуби так і порвали б ланцюга ... Моторколесо причепити на підаммортизовану задню підвіску але + ще й свою невеличку аммортизацію зробити . Хочеться мати можливість газувати і мотором і мати можливість педально задіювати широкий , весь діапазон ( 9 чи хоча б 7 штук ) задньої кассети .

ps - Вирішив взяти таки 4кіловатника ( на задній привід ) , бо для двомістного аппарату з загальною вагою 200 - 250 кг. то є мінімум як для гірської місцевості .
mijki
 
Сообщений: 16
Зарегистрирован: 30 ноя 2014, 12:34
Reputation points: 0
Add reputation pointSubtract reputation point

Re: питання по укомплектуванню електровелогібрида

Сообщение FEHIKS » 14 апр 2015, 13:07

аккумуляторы слабоваты даже для киловатки
FEHIKS
 
Сообщений: 7
Зарегистрирован: 12 апр 2015, 00:47
Reputation points: 0
Add reputation pointSubtract reputation point


Вернуться в Мастерская электровелосипедов

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron