Страница 3 из 3

500-ватний редукторник чи 1кв директрдайв

СообщениеДобавлено: 28 июл 2014, 09:23
antropos
Доброго дня!
Вагаюся з вибором мотор-колеса під заміну.

Евел використовую 90% для добирання на роботу і куди потрібно по справах. На велосипеді практично нонстоп з 2008 року, педалі кручу щодня, хоч найбільше до душі мені екстремальні дисципліни.

З огляду на це, що я люблю і хочу щодня крутити педалі, спробував комплект з 350-ватним редукторником, не підійшло, надто мала потужність для моїх умов експлуатації (маршрут з суттєвим перепадом висоти). 350-ватник суттєво нагрівався, ну і в найкрутіші підйоми на моєму маршруті таки доводилося добряче крутити, як результат, всеодно спітнів поки доїхав на роботу.

Взяв 500-ватний редукторник 12Т (Одеський, Вольта), підключив його до кіловатного контроллера 48в а літієвого акумулятора 48в/14Аг.
Тяга у нього дуже хороша, без проблем тягне в будь-які горки, практично не відчутно нагріву, але максималка на 29' колесах 38км\год в режимі 100% і приблизно 45 в 120%. Крім цього, мабуть тому що двигун форсований, важко плавно дозувати "газ", часто виходить з ривками, що з одного боку дискомфортно, а з іншого, наскільки я розумію, не здорово впливає на ресурс моторколеса.

Словом, думаю про заміну моторколеса, але вагаюся в цьому питанні.
Як варіант, розглядав або редукторник МАС 8Т, який же дорогущий з доставкою, або спробувати кіловатний директдрайв. Але з останніми моторами справи не мав, тому не уявляю як вони будуть поводитися наживо: наскільки менший крутячий момент при швидкості 10-15км\год у порівнянні з редукторниками? (так розумію і кпд нижчий за таких умов?), наскільки вони годяться для їзди з педалями, бо некрутити педалі мені не цікаво... ?

Re: Помогите определиться с комплектацией

СообщениеДобавлено: 28 июл 2014, 16:11
Markl
Маю досвід катання на мотор-колесі 48в 1кВ. По асфальтовим дорогам везе по різним підйомам, перевалу без проблем. По гірському бездоріжжі мотор гріється, не тягне. Крутити одночасно педалі - не комфортно, але можливо на 1-2 передачі. Треба pass sensor та контролер дорогі для синхронізації роботи педалей та мотора. Так що рекомендую в вашому випадку перейти на директ-драйв мотор 1кв 48в. Ще й появиться можливість рекуперативного гальмування. Правда, рекомендована швидкість 30-45 км/год.

Re: Помогите определиться с комплектацией

СообщениеДобавлено: 28 июл 2014, 17:38
eVel
Что значит мотор "форсований? "
Какой у вас контроллер?
Попробуйте инфинеон контроллер, поиграйтесь с настройками, плавный старт, система PAS там тоже есть и её можно подстраивать под себя. Сомневаюсь что вам, как любителю крутить педали, понравится директ-драйв.

Re: Помогите определиться с комплектацией

СообщениеДобавлено: 28 июл 2014, 19:32
antropos
Мотор 36вольт 500 ват.
Акум 48 вольт 14Аг
Контроллер стандартний "вольта" 48 вольт 1000ват.

Для загального розвитку замовив сьогодні у вас GT1000, спробую покататись, це мабуть єдиний спосіб зробити для себе правильний висновок )
Як не сподобається, то продам і поставлю назад редукторник.

Re: Помогите определиться с комплектацией

СообщениеДобавлено: 28 июл 2014, 19:40
antropos
Чи реально до цього редукторника підключити систему PAS, щоб вона норм. працювала (на зразок як у контроллері "міні"), а не просто як "рубильник" який включає максимальну потужність при педалюванні?