Доброго дня!
Вагаюся з вибором мотор-колеса під заміну.
Евел використовую 90% для добирання на роботу і куди потрібно по справах. На велосипеді практично нонстоп з 2008 року, педалі кручу щодня, хоч найбільше до душі мені екстремальні дисципліни.
З огляду на це, що я люблю і хочу щодня крутити педалі, спробував комплект з 350-ватним редукторником, не підійшло, надто мала потужність для моїх умов експлуатації (маршрут з суттєвим перепадом висоти). 350-ватник суттєво нагрівався, ну і в найкрутіші підйоми на моєму маршруті таки доводилося добряче крутити, як результат, всеодно спітнів поки доїхав на роботу.
Взяв 500-ватний редукторник 12Т (Одеський, Вольта), підключив його до кіловатного контроллера 48в а літієвого акумулятора 48в/14Аг.
Тяга у нього дуже хороша, без проблем тягне в будь-які горки, практично не відчутно нагріву, але максималка на 29' колесах 38км\год в режимі 100% і приблизно 45 в 120%. Крім цього, мабуть тому що двигун форсований, важко плавно дозувати "газ", часто виходить з ривками, що з одного боку дискомфортно, а з іншого, наскільки я розумію, не здорово впливає на ресурс моторколеса.
Словом, думаю про заміну моторколеса, але вагаюся в цьому питанні.
Як варіант, розглядав або редукторник МАС 8Т, який же дорогущий з доставкою, або спробувати кіловатний директдрайв. Але з останніми моторами справи не мав, тому не уявляю як вони будуть поводитися наживо: наскільки менший крутячий момент при швидкості 10-15км\год у порівнянні з редукторниками? (так розумію і кпд нижчий за таких умов?), наскільки вони годяться для їзди з педалями, бо некрутити педалі мені не цікаво... ?