Re: Проект Електрокруізер
Добавлено: 15 май 2017, 22:15
Травневі свята завершились і вже всі повернулись до роботи. Рама доварюється і скоро на покраску, а я поки займаюсь електронікою. Розповім трохи про конфігурацію електропривода.
акумулятор 48 В 15.6 А*год, li-ion 13s6p
контролер Infineon 12F4110 36-72 В 40 А
мотор MAC 48 В 1000W 8T, редукторний
В планах перейти на конфігурацію 60 В 17s5p, щоб отримати більшу потужність, контролер та мотор дозволяють. Але то далекі плани, ще цей акумулятор попрацює.
Акумулятор зібраний місцевими умільцями, там ще корпус є з якогось композитного матеріалу. Цілком нормально працює, віддає свої 30 А току. Була проблема з BMS, від тряски відійшов роз’єм та згорів резистор на платі. Відремонтували і нормально закріпили плату.
Контролер з великою кількістю налаштувань під будь який акумулятор та мотор. Але теж не без проблем. Стандартні білі китайські роз’єми повне гівно - постійно пропадає контакт на ямках: то ручка газу відійде, то датчики холла з мотору. Приходилось заливати термоклеєм та скріплювати стяжками. Коли це остаточно набридло замінив роз’єми на чорні фіатовські. З ними взагалі ніяких питань, ще й водостійкі.
Оскільки акумулятор з контролером були на багажнику в сумці (фото в першому повідомленні), важливо було надійно їх закріпити. Спочатку вони літали по всій сумці, що її трохи порвало, потім зробив в дні отвори та закріпив за допомогою двох туристичних стяжок напряму до багажника, через дно сумки. Вийшло що акумулятор надійно притягнутий до багажника а сумка як чохол навколо нього. Але кріпити акумулятор (5 кг) на багажник то погана ідея. Маневрувати з ним не так зручно, та раз зрізався болт кріплення багажника на лежачому поліцейському.
З мотором теж були неприємні моменти. Один раз він вискочив з дропаутів та трохи прокрутився коли я стартував на світлофорі. На щастя, дроти не порвало, тільки трохи ізоляція зіпсувалась. Розбирав його щоб змастити та подивитись як там все, ще думав ізоляцію нормально замінити, але не вийшло.
Сподіваюсь, позбудусь всіх проблем з новою рамою.
Зараз розроблюю схему, в велосипеді ще буде мережа 12 В для фари, заднього габариту та гудка. На тижні має прийти пульт на руль мотоциклетного типу. Подивлюсь як там влаштовані перемикачі та на скільки вони надійні - тоді буде зрозуміло куди ставити реле і взагалі що і як підключати.
акумулятор 48 В 15.6 А*год, li-ion 13s6p
контролер Infineon 12F4110 36-72 В 40 А
мотор MAC 48 В 1000W 8T, редукторний
В планах перейти на конфігурацію 60 В 17s5p, щоб отримати більшу потужність, контролер та мотор дозволяють. Але то далекі плани, ще цей акумулятор попрацює.
Акумулятор зібраний місцевими умільцями, там ще корпус є з якогось композитного матеріалу. Цілком нормально працює, віддає свої 30 А току. Була проблема з BMS, від тряски відійшов роз’єм та згорів резистор на платі. Відремонтували і нормально закріпили плату.
Контролер з великою кількістю налаштувань під будь який акумулятор та мотор. Але теж не без проблем. Стандартні білі китайські роз’єми повне гівно - постійно пропадає контакт на ямках: то ручка газу відійде, то датчики холла з мотору. Приходилось заливати термоклеєм та скріплювати стяжками. Коли це остаточно набридло замінив роз’єми на чорні фіатовські. З ними взагалі ніяких питань, ще й водостійкі.
Оскільки акумулятор з контролером були на багажнику в сумці (фото в першому повідомленні), важливо було надійно їх закріпити. Спочатку вони літали по всій сумці, що її трохи порвало, потім зробив в дні отвори та закріпив за допомогою двох туристичних стяжок напряму до багажника, через дно сумки. Вийшло що акумулятор надійно притягнутий до багажника а сумка як чохол навколо нього. Але кріпити акумулятор (5 кг) на багажник то погана ідея. Маневрувати з ним не так зручно, та раз зрізався болт кріплення багажника на лежачому поліцейському.
З мотором теж були неприємні моменти. Один раз він вискочив з дропаутів та трохи прокрутився коли я стартував на світлофорі. На щастя, дроти не порвало, тільки трохи ізоляція зіпсувалась. Розбирав його щоб змастити та подивитись як там все, ще думав ізоляцію нормально замінити, але не вийшло.
Сподіваюсь, позбудусь всіх проблем з новою рамою.
Зараз розроблюю схему, в велосипеді ще буде мережа 12 В для фари, заднього габариту та гудка. На тижні має прийти пульт на руль мотоциклетного типу. Подивлюсь як там влаштовані перемикачі та на скільки вони надійні - тоді буде зрозуміло куди ставити реле і взагалі що і як підключати.