Поїздивши трохи по київським пагорбам в режимі дім-робота зрозумів що то не діло.
Тим часом, почали розвиватись електровелосипеди, вже є нормальні мотори, нормальні контролери, з'являються люди що виготовляють та продають акумуляторні зборки. І тут я зрозумів що потрібно спробувати цей новий вид транспорту.
Погуглив, почитав форуми, обрав конфігурацію що мені підходить та облаштував свій МТБ хардтейл заднім колесом з моторчиком.
Це було чудово! Така приємна потужність, висока швидкість, не пітнієш. Підйом по проспекту Лобановського тепер зі швидкістю маршрутки. Дорога від дому до роботи займає 20-25 хв замість 45-55 на громадському транспорті.
Після сезону використання зрозумів що моя конфігурація далеко не ідеальна. На швидкості більше 40 км/год зовсім не комфортно їхати дивлячись на машини в потоці та намагаючись об'їжджати ями на дорозі. Акумулятор на багажнику зовсім непотрібна річ: не зручно керувати коли ззаду 5 кг акум + 5 кг двигун, раз зламався гвинт що тримає багажник, раз пробив колесо влетівши у відкритий люк дренажної системи (зміїний укус). Потім, на МТБ не зручна посадка для міста: на світлофорах потрібно злазити, потрібно задирати голову щоб дивитись далеко вперед. Ще якось двигун вилетів з дропаутів і трохи покоцав раму.
Вирішив що для моїх потреб підійде рама типу круізер. Спочатку шукав підходящий велосипед для модифікацій. З вимог була стальна рама, дискові гальма, амортизаційна вилка. Звісно, таку конфігурацію знайти не вдалось бо там де є дискові гальма вже алюмінієва рама, а ціна таких велосипедів значно вище за "раму для модифікацій".
Знайшов хорошого майстра який погодився виготовити раму за моїми вимогами https://furorbikes.jimdo.com/. Спочатку вимоги були простими: каретка трохи зміщена вперед як у Електра, бокс акумулятора знизу між педалями, амортизаційна вилка, дискові гальма, вага до 30 кг. Та з початком розробки моделі вже захотілось ремінну передачу, а вилку вибрали паралелограмного типа.
Вийшла ось така конструкція
Деякі цікаві моменти: дропаути переміщуються при натягуванні ременя, каліпер та крила кріпляться до дропаутів, руль кріпиться до корони на стойках по типу мотоциклетного.
Далі буду описувати які компоненти і чому обрав (з фото), та поступово процес зборки.